پوشاکس



بازگشت و تعویض کالا

شرایط تعویض و مرجوعی کالا

یکی از مشکلات خرید آنلاین ترس انتخاب سایز درست و یا عدم مشابهت عکس با محصولی است که به دست شما عزیزان می‌رسد.

از این رو تیم پوشاکس جهت احترام به شما عزیزان و راحتی خاطر شما برای خریدی بی دغدغه؛ضمانت تعویض و یا بازگشت کالا را به مدت 7 روز در دسترس شما قرار داده است.

این را به خاطر داشته باشید که ما برای احترام به شما تمامی محصولات را با گوشی موبایل عکاسی کرده و بدون کوچکترین تغییری در محصول بر روی سایت قرار دادیم.

برای استفاده از شرایط مرجوع و بازگشت کالا لطفا به موارد زیر دقت کنید:

1.بعد از دریافت بسته بنا به هر دلیلی اعم از – سایز مناسب نبودن،پسند نشدن،تعویض با هر سایز و یا مدل دیگر و … -اگر درخواست تعویض و یا مرجوع داشتید با شماره‌ی 09911505062 تماس بگیرید و مشکل را در میان بگذارید.بسته را به آدرس پستی تهرانپارس،خیابان جشنواره، خیابان زهدی، مجتمع یاس، پلاک 57.1 از طریق پست ارسال کنید.

2.اگر قصد تعویض کالا را دارید:

الف)اگر مشکل از طرف تیم ما باشد بطور مثال سایز به اشتباه ارسال شده باشد یا کفش ایراد داشته باشد هزینه ارسال و بازگشت به شما،با کمال احترام از طرف مجموعه ما پرداخت می‌گردد.

ب)اگر قصد تعویض مدل کفش را دارید یا سایزی که انتخاب کردید مناسب شما نباشد هزینه‌ی ارسال با مشتری است.

3.عودت کالا

بازگشت کالا باز هم میتواند نگرانی های متعددی در دل مشتری جا میگذارد که تیم ما باز هم برای احترام به شما عزیزان این مشکل را رفع کرده است.

اگر کفش پسند نشده باشد بدون نگرانی کفش را برای ما به آدرس پستی تهرانپارس،خیابان جشنواره، خیابان زهدی، مجتمع یاس، پلاک 57.1 از طریق پست ارسال کنید.

هزینه‌ی پرداخت شده از سوی شما بابت کفش بعد از رسیدن بسته‌ی ارسالی شما به انبار پوشاکس  و بررسی محصول توسط تیم پشتیبانی ما به شماره کارتی که به اسم فرستنده است پرداخت می‌شود.

•بسته‌ی ارسالی شما باید بدون تغییر در فرم کفش و یا کتونی باشد باشد درغیر این صورت از ضمانت خارج می‌شود!

•این را به خاطر داشته باشید که ضمانت فقط و فقط 7 روز می‌باشد.

توجه : امکان لغو سفارشات اسنپ پی وجود ندارد و برای سفارشات اسنپ پی فقط تعویض انجام میشود.

•مواردی استثنا وجود دارد که برخی از شما عزیزان درخواست دارید که ضمانت را برای اینکه بسته‌ی خریداری شده شما کادو می‌باشد را افزایش دهیم که ما هم با کمال میل قبول میکنیم.♥♥


سبد خرید0
محصولی وجود ندارد
ادامه خرید
0